maandag 19 november 2012

Art journal

Ooit ben ik er eens mee begonnen maar dacht dat het niks voor mij was en toch trekt iets me steeds aan en afgelopen weekend was ik in het winkelcentrum en voor ik het wist had ik een leeg boekje gekocht waar ik dat in wilde gaan doen en tja dan moet je eigenlijk wel heb het tenslotte niet voor niets gekocht
En voelde me niet zo gezellig vanochtend ietwat depri en weet je wat ,ik voel me toch iets beter nu.....
de beide pagina als het boek open is

Stop nu met tobben maa GENIET.
Doe wat je zelf leuk vind en laat de rest  kletsen


mijn gedachten tollen in het rond
hier mijn pogingen van vanochtend ga proberen dit toch echt vaker te doen......

7 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit! Moet je zeker vaker gaan doen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! wat een gave kleurtjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Gaaf gemaakt Elske! Ziet er mooi uit!
    En om even te reageren op jouw post bij mij: ik heb ook getwijfeld over het engeltje, maar het is toch wel erg leuk... :) Er zitten ook 'lipjes' aan waarmee je hem rond kan vouwen zodat je hem in de boom kan hangen.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave artjournal heb je gemaakt Elske! Het ziet er prachtig uit en je hebt zo je emoties heel mooi weergegeven.... Heel herkenbaar ook voor mij..
    Ik aarzel nog steeds maar als ik dit zie krijg ik er toch zin in!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt twee prachtige pagina's gemaakt. En daarin ook goed je emoties verwoord

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben hier nog steeds aan aan het wennen, ik denk dat het een goede uitlaatklep is, en de kleuren zijn ook prachtig maar verder is het zo persoonlijk dat ik me er slecht een mening over kan vormen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zo, klieder het maar vanje af! Heerlijk he, en nog leuke pagina's geworden ook!

    BeantwoordenVerwijderen