vrijdag 8 maart 2013

EINDELIJK week 7

Weken lang erover zitten tobben maar ik kwam niet verder tot ik afgelopen week een schop onder mn kont kreeg en het advies om niet te moeilijk te denken,door anita,hahaha thanx meis
Inmiddels is mn week 7  af en ben er wel blij mee hoe die uitgepakt is uiteindelijk.
Het vuur heb ik zelf getekend en gekleurd met derwents,daarna een mask gemaakt en de hartjes erachter gestempeld en ingekleurd met een stift en de hartjes wat extra randjes met een pen gegeven
Het frame is een stempel die ik uitgesneden heb en op de ondergrond met glimmermist  nog eens gestempeld


3 opmerkingen:

  1. Tja, soms heb je gewoon een schop onder je k... nodig, nietwaar? (ik weet er alles van).
    Maar het heeft geholpen! Het ziet er heel leuk uit!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elske ik vind hem echt geweldig!! Zelf getekend nogal liefst...wees maar trots op jezelf!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen