maandag 8 april 2013

nog een hobby van me ; borduren

ik borduur al heel lang en op sa vroeg hilde om foto's en dacht zet ze gelijk maar eens op mn blog
de onderstaanden zijn allemaal af,maar is maar de helft want heb nog een grote kerstberen kleed wat nu tussen de kerstspullen zit een truitje met kapoentjes geborduurd wat de meiden droegen,is inmiddels naar een achternichtje, een mooi zeilschip(soort van merklap ;hangt bij mn moeder en dan nog talloze kerstkaarten die ik vroeger borduurde
plaatje van internet ligt ergens in de kast, gebruikt op de babykamers van de meiden

hangt op

hangt ook op

deze hangt op dani dr kamer de allereerste grote die ik maakte

hangt ook nog steeds bij dani haha lief he,ze is 13

uit de doos net als alle onderstaande

Bijschrift toevoegen


ook deze ligt in een doos erg zonde want hij is wel mooi ,deze had ik net gekocht in deventer op vakantie op de dag dat de twin towers instortten dat vergeet je nooit meer

1 opmerking:

  1. snel afmaken maar, die er nog liggen! dan ga ik dat ook doen :) ben al jaren bezig met een bambi merklap :D

    BeantwoordenVerwijderen