vrijdag 27 september 2013

derwent inktense potloden en kaartje

Joepieee ben zo blij ...ik heb derwent inktense potloden alvast voor mn verjaardag gekregen ,mn verjaardag duurt nog wel 1,5 maand maar ben er zooooo blij mee.
Helaas was het niet de set van 36 ,dat duurde nog een paar weken voor die binnen was bij harolds dus heb ik de 24 genomen de 72 vond ik te gek worden en heb er wel vast 2 kleuren bij genomen ,licht roze en een paarse dus heb er 26 nu.
Natuurlijk nadat ik thuis kwam vanavond direkt  aan het spelen gegaan en hier mn allereerste afdrukje ,ingekleurd met inktense, het is even wennen maar dat komt wel goed, gewoon lekker oefenen
laat maar horen wat jullie ervan vinden



ik weet het het is nog niet helemaal goed
 maar ik vind het wel een leuk begin

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het er al prachtig uit zien, Elske. Wat een leuk kaartje is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik vind het goed gelukt hoor Elske, volgens mij hoef je niet veel te oefenen. Ik ken deze potloden niet, hoe werkt dat precies? Uitvloeien met waterpenseel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. niet helemaal goed? in mijn ogen is het perfect!

    BeantwoordenVerwijderen